A będzie o ...

Zbliża się komunia, chrzest, ślub, urodziny, imieniny? Szukasz wyjątkowego prezentu - zapraszam do odwiedzania mojego bloga - może właśnie tutaj coś Ci sie spodoba!!! :-) A może macie własne sugestie i pomysły co do prezent, który mogłabym wykonać. Wciąż powstają nowe pomysły - słodkie bukiety (z ferrero rocher, merci, rafaello, lizaków, innych cukierków) dekoracyjnie zapakowane wino, a może pamiątka do powieszenia na ścianę i wiele wiele innych.... Zapraszam!

Statystyka

niedziela, 31 stycznia 2016

Pakowanie wina na prezent nie musi być nudne

Znajoma poprosiła mnie o ozdobne zapakowanie szampanów na 40 rocznicę ślubu teściów. Nigdy tego nie robiłam - i za to kocham moich klientów - własne pomysły - moja pomoc w ich realizacji. A przy okazji nowe doświadczenie dla mnie. Wyszedł piękny komplecik na tą uroczystość.





I komplet upominków


2 komentarze: